BizCRM

Wypróbuj BizCRM przez dwa miesiące za DARMO!Wypróbuj BizCRM przez dwa miesiące za DARMO!

System CRM

  • Widok listy firm

  • Możliwość przeszukiwania z wieloma kryteriami

  • Dodawanie nowej firmy

  • Walidacja NIP (poprawność oraz unikalność w bazie BizCRM)

  • Określenie typu klienta (klient, potencjalny, partner, dostawca)

  • Uzupełnienie danych teleadresowych

  • Zapisywanie - dostępne nowe opcje (przyciski)

  • Mapa Google – lokalizacja firmy

  • System automatycznie zarejestrował kto aktualizował dane

 

System CRM (ang. Customer Relationship Management) to informatyczny system wspomagający zarządzanie relacjami z klientami.

Aplikacja BizCRM ułatwia i usprawnia procesy pozyskiwania i utrzymywania klientów, czyli tych, którzy przynoszą pieniądze do firmy i bez których trudno mówić o prowadzeniu biznesu.

BizCRM to narządzie do zarządzania relacjami z klientami (sprzedaż, marketing, kontakty, asortyment z cenami, tworzenie ofert, obsługa zapytań i zamówień, fakturowanie) oraz raportowanie podjętych przez handlowców działań i ich wyników. Dostęp do aplikację jest możliwy przez Internet z dowolnego miejsca.

Aplikacja CRM firmy Possible, która jest poprzedniczką BizCRM w modelu SaaS, została wyróżniona główną nagrodą w konkursie o Złoty Bit podczas Konferencji CRM Gigacon 2009. Platforma BizPlatform, na której bazuje BizCRM posiada bogatą listę wdrożeń.

BizCRM poprzez dodanie modułów Lista pracowników i Urlopy może także pełnić w firmie funkcje intranetowe usprawniając przepływ informacji między pracownikami oraz pracownikami i kierownictwem.

Wszystkie aplikacje bazujące na BizPlatform i udostępniane na rynku są wcześniej używane a poprzez to testowane i modyfikowane przez pracowników Possible w codziennej pracy, aby uczynić je jak najbardziej praktycznymi i dostosowanymi do potrzeb użytkowników.

BizCRM jest pierwszą aplikacją z rodziny BizPlatform w modelu dzierżawy, która pojawiła się na rynku. Wkrótce dołączy do niej BizProject (zarządzanie projektami), BizDoc (obieg dokumentów), BizInfo (przepływ informacji z elementami Intranetu), BizHelpdesk (system helpdeskowy do obsługi zgłoszeń). Wszystkie aplikacje są dostępne po jednym zalogowaniu się na platformę, można je dowolnie integrować przeklikując się między nimi poprzez górne menu w oknie przeglądarki. Już teraz wszystkie aplikacje są przygotowane i możliwe do wdrożenia na indywidualne zamówienie.

Innowacyjna Gospodarka
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Possible Sp. z o.o.

ul. Matejki 42/3

87-100 Toruń

e-mail: info@possible.pl

fax: +48 (22) 213-88-17